У наш час велика кількість учнів відчуває нестійкий, дискомфортний стан, який сповільнює виконання шкільних вимог, породжує труднощі під час спілкування з педагогами та однолітками. Саме тому у школі 20 грудня відбулася педагогічна рада на тему:«Комфортність навчання та виховання школярів як запорука формування успішної особистості» з метою з’ясування впливу комфортності навчання та виховання на формування успішної особистості . Це питання є досить важливим і актуальним, оскільки від того, наскільки учню комфортно у школі, чи хочеться йому щоранку переступати поріг школи і залежить якість освіти, виховання та психологічне здоров’я дитини.
Забезпечення успіху полягає у досягненні школярами комфорту в навчальному середовищі як стану та якісної характеристики їхньої діяльності. Дирекція школи Мартинюк Л.В., Селедець М.В. в процесі проведення педагогічної ради використовувала різноманітні інноваційні форми роботи з колективом: прийоми складання «асоціативних кущів» , інформаційні повідомлення, творчу роботу в групах та презентацію виконаної роботи, аналіз результатів анкетування учнів 5-11 класів.
Директор школи розкрив основні складові комфортності, зазначив основні завдання вчителів, батьків. Дирекції школи у створенні сприятливих умов для комфортного середовища в школі. Психолог школи Кравчук Л.В. ознайомила присутніх з результатами анкетування учнів «Чи комфортно тобі в школі?». Розкрила суть і важливість досягнення психологічної комфортності. В ході педради творчими групами вчителів детально розглянуто структурні компоненти комфортного навчання та виховання. а саме: психологічна комфортність, інтелектуальна комфортність, фізична комфортність Педрада супроводжувалась комп’ютерною презентацією груп вчителів. Таким чином усі учасники працювали над розвитком свого творчого потенціалу. Педрада пройшла динамічно, цікаво і результативно.
|