Гармонія споріднених кольорів. Створення композиції «Весняна галявина» Мета: закріпити знання учнів про виражальні можливості кольору; ознайомити з елементарним поняттям гармонії споріднених кольорів; розвивати образне мислення, асоціативну пам’ять, відчуття кольору; виховувати охайність під час роботи з фарбою, формувати естетичне сприйняття витворів мистецтва. Очікувані результати: діти повинні знати й розуміти, що таке гармонія споріднених кольорів; уміти виконувати малюнки, використовуючи споріднені кольори.
Обладнання й матеріали: фарби гуаш, пензлі, серветки для рук, гігієнічні палички, палітра, баночки з водою; альбом із шаблонами (с. 44–45); демонстраційна таблиця «Колірний круг», зображення «дерева кольорів» (на аркуші формату А1). Тип уроку: комбінований.
|